Jan 22, 2011

Ya Sev Ya Terk Et


Oturdum,kalktim,yattim,sictim,yemek yedim,dus aldim ne yaptiysam aklimdan cikaramadim,olmadi.
Dusunuyorum kendime kiziyorum"bende sucluyum" deyip deyip kendime sovuyorum.Yatagimin karsinda duran o mas mavi gozlu dev'e bakamiyorum,utaniyorum.Gozlerinin icine bakamiyorum,bakinca agliyorum.Sonra yine kiziyorum kendime "Ata'ndan bile utanir oldun,yuzune bakamaz oldun" diye.
Babam'la konusuyorum bir kac gun once,benim icimdeki Ataturk sevgisini bana ogretmis,gostermis,ignelemis insanla.Babam,benim babam ulkenin hali ne olacak sorusuna "senin yasindakiler abartiyor,yok korkulacak birsey " dedi.Babamdan utandim,beyninin yikanmasina izin vermesinden utandim, gozlerini herseye... olan biten her bir seye yumasina lanet ettim.
Evet ben bir Ataturkcuyum.Utaniyorum ama Atamdan degil,Bayragimdan degil,Sehitlerimden,"yan gelip yatan" Askerlerimden degil,Anamdan degil,Mehmet Akif Ersoy'dan degil,Ciftcimden degil,Ickimden degil,Saclarimdan,Etegimin boyundan,yuzumdeki makyajimdan hic degil.basbakandan utaniyorum,cumhurbaskanindan utaniyorum,Dinimi bu ise karistiranlardan utaniyorum,Ulkemi satanlardan utaniyorum,Kor halkimdan utaniyorum,Yalaka insanlardan utaniyorum,butun bunlara goz yumanlardan utaniyorum.Paranin gucunden korkuyorum.
Elimden hic birsey gelmiyor diye dusunuyorum ama en azindan gururum var diyorum sonra icimden...Evet gururum var.Eger Ata'min gozlerinin icine bakamayip resminin karsinda boyun egiyorsam,Her CUMHURIYET ile ilgili bir video izledigimde gozlerim yasariyorsa ve ne pahasi olursa olsun 'BEN TURK'UM' diyebiliyorsam elimden birsey geliyor demektir,gelicek demektir,vazgecmeyecegim demektir.
Basbakan, benim gozumden bir 'Kral Ciplak'.
Cok dusundum bu yaziyi yazip yazmamayi ,siyasi seyler belki bunlar,ama dedim sonra icimden hislerimi beyan etmemde yasaklanmadan,anlatayim gitsin.
Ata'm BEN Izindeyim.

No comments:

Post a Comment