Jan 22, 2011

Bindik Bir Alamet'e Gidiyoruz Kiyamet'e


Olumu gordumde,hic oyle isik misik yoktu haci,direk lagam'a duser gibiydi benimkisi,cennet yolu degildi herhalde?
Bu ask beni oldurecek birgun de bakalim ne zaman.Hayir yazdigim yazilardaki butun erkeklerde farkli kisiler,kendimden utandim bir an.Mesela bu hikaye.Olay soyle gelisiyor,ben iki tane arkadasimi gormek icin Amerika'ya onlarin bulundugu yaz okuluna gidiyorum,cunku o sene Turkiye'ye gidemiyorum ailevi meseleler yuzuden(kim bilir simdi aklinizdan neler geciyor,ama hic biri degil buna eminim hahaha).Herneyse biz gayet guzel bir yaz geciriyoruz ve yazin olmazsa olmazi yaz askimizida buluyoruz.Buluyoruzda onlarin bunlardan haberi yok.
Okul bize hafta sonu icin 2 secenek sunuyor;1. ya alisveris'e gidersiniz 2.yada tubing'e. Hassiktir tubing nedir haci? nedir cidden,bilmiyoruz.Hocalar anlatiyor " suyun icindesin,ama ustunde simit var" falan bizde diyoruz "haha banana lan bu banana kesin abi,bildim ben" "yok lan kayiktasin" falan filan her kafadan bir ses.Tamam diyoruz kesin gidecegiz bu tubing'e.
Daha varmadan, ben yolda basliyorum "abi kesin olucem,off ya gitmesekmi"lere derkeeen,hoca elimize bir kagit tutusturuyor.Basliyoruz okumaya "Okul herhangi bir olum veya sakatliktan sorumlu degildir"HASSIKTIR,NASIL LAN! en alttada imza yaziyor.O saniyede hayatimda etmedigim,bilmedigim,atipta tuttugum ne kadar dua varsa okumusumdur.Iniyoruz,tube'lar veriliyor aha,bir bakiyoruz harbi dere.Yani saka maka degil,harbi dere.Ogretmende bana yazik yavrum acimiski adam"sana guveniyorum Serra,korkma,highfive" falan diye moral vermeye calisiyor.Biniyorum tube'a ve ALLAHHH daha biner binmez ben ters yola gidiyorum,Onden arkadasim bagiriyor ben aglamak uzereyim derken aha bogaz koprusu buyuklugunde bir koprunun kolonuna tosluyorum.Tube ustumden firliyor yanima yardima gelmeye calisan herkez"tek basinasin,olmuyor" diyip gidiyor,benim tas hatun ise tam bir okuz modunda sadece bakiyor ve "gecmis olsun" deyip gecip gidiyor.
O sirada gozumun onunden kefenimmi gecmedi,imam basimda dualarmi okumadi,"annem ne kadar uzulur simdi lan" deyip aglamadimmi,tube'un icinde iskeletimimi gormedim.Oyle boyle derken bir sekilde kurtuluyorum.Isigi misigida gormuyorsunuz burdan soyleyeyim.Gayet film seridi geciyor dedikleride,dualar,imamlar,camii'ler "tuh hacca'da gitmedik,namaz'da kilmadik,zekat hic vermedik","aah ayse'ninde sacini basini yolmustum gecende","Annemlerede yeni yalan soyledim"",bir hafta oncede sicana kadar ictim off" sahnelerinin canlandirmalari.Ben biraz sonra tubing olayini cozmus bir sekilde sularda bir kugu gibi suzulmeye baslayacagimdan habersiz bir ikinci bogulma seasinimi yasiyorum,bu sefer tube ustumden cikmis ve ben ters bir sekilde duz yolda surukleniyorum,bana yardim etmeye calisan adamin bacagina yapismis bir sekilde var gucumle tube'a binmeye calisiyorum.En sonunda duse kalka ogreniyorum.5 dakika gecmeden benim tas hatun kendi tube'unda yaninda butun binemeyen cinlileri almis serit halinde gidiyorlar.Bende o sirada cocuga daldigimdan olsa gerek yamuk gitmeye basliyorum,cocugun "yardim'a ihtiyacin varmi? cekiyimmi seni?" soruna evet diyip cocuga dogru tube'umla yuzmeye,kendimi itmeye baslamamla cocugun yavas yavas kacar adim yuzmesi bir oluyor.Bu kacisin sebebini annem'e anlatana kadar anlamamistim..En sonunda arkadaslarimla kavustugumuzda hepimizin suratindaki ifadedende anlasildigi gibi hepimiz boku bokuna gidiyormusuz diger tarafa bunu ogreniyoruz.Cikista ogretmenimin bana donup "Bak yaptin,tebrik ederim" demesiyle gunumuz son buluyor.Bir erkek icin bir daha canimi risk'e atmakmi NAH abi,ben dersimi o gun fazlasiyla aldim.

No comments:

Post a Comment