Jan 31, 2011

Re Re Re,Ra Ra Ra Sen Sakin Aglama


Ilham perisiyle bir sorunumuz yokta,laptopumun alt kosesiyle anlasamiyoruz su siralar.

 Hani derler ya her insan hayatinda en az 15 dakikaligina unlu olucak diye, yok ya yoksa o televizyona cikacakmiydi aman herneyse heh iste bende unluyum o inanisa gore.4 bucuk 5 yaslarinda sayin Ibrahim Tatlises dayimizin otelinde kesfedilmistim ve dizisinin bir bolumunde oynamam istenmisti .Ne kadar havali ama degilmi? Sari cocuk bulmak zordu sanirim o zamanlar simdi kiciyla donup bakmazlar.O gun anneme cektiridigim "HAYIIIR CIKMIYCAAMM" diye bagirip kollarimi birbirine dolayip kaslarimi cattigimin zamanin videosunu paylasmaktan utanmasan harbi koyardim.Ikinci 15 dakikalik sohretime gelirsek. O biraz daha uzun surmustu sanki.Yine 5-6 yaslarindaydim annemlerin bana artik yuzmeyi adam gibi ogrenip bir spor klubune yazilmam gerektigini soylediklerinde.Hersey cok normal gorunsede fanatik Galatasarayli Bana, Fenerbahce Yuzme Okuluna yazilacagimi soylemek sanirim  ailemin bana yaptigi en zor aciklamalarin basinda gelenidir.Kiyameti koparsamda bu "Galatasarayin spor klubunun yeteri kadar iyi olmadigini ve babaminda en az benim kadar uzgun oldugu" gerekcesini degistirmedi.Bok yiyin emi.Basladigim gun dakka bir gol bir diyerek annemin yaninda yalakalik yapip tek kalinca agzima sicabilecegini dusunen mal kariya tekme tokat girmemle basladi.Ama helal lan bana,kendimle gurur duydum bak simdi. Harbiden ogretmen dovdum yani,kadin bir iki ittirdi amaaaaaa ben kucagina almaya calistiginda sacina bir yapismis bir tokat vurmus bir yuzunu tirmik manyagina cevirmisim ki yaklasik bir hafta boyunca annem benimle  her derse girmek zorunda kalmisti,okul tirsmisti sanirsam.
Kisa surede alistim dersem yalan olur,elime gecen her turlu firsatta Galatasarayli oldugumu gururla soyledigimi ve soylettikleri Fenerbahce marslarini bir kere bile soylemedigimi belirtmek isterim.Bu kadar olaydan sonra herhalde "Galatasarayli kiz inadina boguldu" gibi bir haber veya "Okulda cikan yangindan sorumlu 5 yasindaki kiz yakalandi" gibi birsey bekliyorsunuzdur ama uzgunum "hahahaha" hicte dusundugunuz gibi olmadi .Hatta tam tersi oldu denebilir. Yapilan yarislarda okul birincisi oldum sekeriim ohoo .Ama tabi babama sorarsaniz aslinda Istanbul birincisi olmusum. Tabi butun bunlar olup biterken ben baska bir konuyla  mesguldum. Aziz Yildirim dedemizden kaciyordum.Adam gelmis beni tebrik etmeye bana vermisler koca buket cicegi git Azizo'ya ver tesekkur et diye ama ben ustume dogru yuruyen Aziz Yildirim'i pesimden havuzun etrafinda kosturmayi birak elimde ciceklerle "BEN GALATASARAYLIYIM,VERMEMM" diyerek aglaya dururken cok sayin Gazete muhabirleri beni manset yapmaya karar vermisler sagolsunlar.Hemde nasilmi "SEN AGLAMA" diye. 
Bu haberi bulmaya calisirken gecmisim beni fena koseye kistirdi.Hayati zindan ettigim ve sayemde okuldan ayrilan bir cocugu kendi adimi google'a yazdigimda karsima cikararak Hayat 1000-0 one gecti su saniyeler icerisinde.Hemde beyefendinin elde ettigi bir basariyla.Hey Allahim.Hayat Beni neden yoruyorsun demis Serdar abimiz,harbide iyi demis.








2 comments:

  1. Ahahahah! Harika bi çocukmuşsun ama yaa! Çok güldüm okurken! Bravo sana..! :D

    ReplyDelete
  2. hahahahaha gel birde anneme sor sen onu :D :D

    ReplyDelete