Jan 13, 2011

Bana Biri Anan'ida Al Git dese, Koyardim Kafayida Neyse.


Ben kucukken harbi embesildim.Gercekten. Salak malak laflari az kalirdi bana.Kendi annesini taniyamayan cocukmu olurmus ? demeyin iste, oluyor.
Sanirim 5 6 yaslarindayim,"zaten basima ne geldiyse 5 6 yaslarimda geldi lan "diye dusunurken fark ettim belkide daha gec yasta geldi de ben, o kadar salak olabilecegim olanagini ortadan kaldirmaya calisiyorum hafizamda herseyi 5 6 yaslarinda yapmisim ayagina yatiyorum,buda bir secenek tabi. Annem,babaannem ve ben cikmisiz alisveris'e.Tipik bir alisveris gunu.Ben aglarim,onu isterim, bunu isterim alinmazsa magazayi birbirine sokarim buyuk ihtimalle yanlisliklada olsa bir iki sey kirarim.Tam benlik hareketlerdir bunlar, tabi sonra soyunma odasinda annemden cimcigi yiyince bir sakinlesme,rahatlama,anneme yaranma seansi baslar.O gunde babannemden aldigim ozguvenle dahada bir azginimdim herhalde.Tutturmustum yine birsey icin, kizmistim anneme.Magazada saklanmalar, aglamalar benim tipik bir hareketim vardi sakip sabanci gibi cenemi one atar kaslarimi catar kizdigim kisiye dakikalarca bakar dururdum. Hala dalga gecer canim ailem benim bu eski huyumla,boylede anlayislidir hepsi.
Herneyse efendim, kizmisim anneme bir koseden soyleniyorum yine "cok kotusun varya, bende buyuyunce sana yapicam,almiycam istedigini ki " gibi laflar kafamin icinde herkesi dovme dusuncesiyle gelen rahatlama hissi derken baktim , annecigim beni takmiyor,takmiyoru birak tinlamiyor.Babaannemle hala alisveris,aynaya bakip ustune elbise tutmalar bir sinirlendim.Kos koca ben,padisah kiziyim ulan sanki kalktim gittim annemin arkasina. "KOTUSUUNN" deyip sacina bir yapistim ki Allah, o saniyeyi hic unutamam. "AAAAAAAAAAAHH" diye bir bagiris, lan annemin sesine noldu,korkudan birseyler oldu kadina inme indi derkeeeeen, diger uctan annemin sesi yukseldi. Ben sok tabi, elim annem sandigim kisinin sacinda,cenem dusuk gozlerde yavasca yaslar ha akti ha akacak sekilde bekliyorum kadin donsun ki goreyim suratini.Bir donduki anaaam oda ne, annem herhalde en cok kadini o sanmama kizmistir,uzaktan yakindan alakalari yok.Saclar ayni ama gerisi i-ihh nananayyyyyy.Neyse annem ve babannemin kosturmalari ozurler,gulusmeler a-ah ben hala sok bunlar gulusuyo "hahayt pekte sekermis" "iste istedigi alinmayinca...,edepsiz kusura bakmayin" "ne demek efendim aaa,cocuk iste" resmen haydi yemege beraber cikalim deseler annem "buyrun benim arabayla gidelim" diyebilecek kadar mahcup. Tabi bizim ailede bir soz vardir,kucukken hep duydugumuz "BUNUN EVE GIDISIDE VAR" simdi bu espiri konumuzdur kardesimle ama o zamanlar bu lafi duydunmu ,tamam sictin yani basbakan gelse babam adama siktiri ceker falandi. O lafi duyduktan sonrasini hatirlamiyorum,ya gercekten birsey olmadi ki buna ihtimal vermiyorum yada harbi pis daldilar beynimin o hikayeyi saklayan kismi zedelendi.birde c secenegi var tabi babaannem beni kendi evine kacirdi,sanirim boyle bitmisti hikaye gercekten.
ve SON

No comments:

Post a Comment